Yorum Yok Emre 4 Temmuz 2012 Çarşamba
Herkese merhaba arkadaşlar. Günümüzde araba sektörü o kadar gelişti ki. Nerdeyse dünyanın %90'ı araba kullanıyor. Ve birçok araba var. Say say bitmez. Ve araba fiyatları da belkide en az 2.5 milyardan başlıyor. Taa ki trilyonlara kadar. Tüm arabaların birbirinden farklı bir çok özellikleri var. Bunlardan bazıları ''Renkleri, Fiyatları, Hızları, Motor gücü'' vs. İnsanlar artık öyle arabalar yapıyor ki ben bile hayran kalıyorum. Ben bu araba markalarından şunları tanıyorum.


Audi,Porsche,Ferrari,Mercedes,Mclaren,Fiat,Nissan bunlardan sadece bir kaçı. Ve daha binlerce araba markaları var. Ben asıl konuma döneyim. Herkes şu an Dünya'nın en hızlı arabası hangisi acaba ? Sorusunun cevabına insanlar genelde ferrari diyor. Galiba ismi kolay olduğu için :) Bana göre Dünya'nın en iyi araba sektörü bence Porsce. Neden derseniz bunu bende bilmiyorum ama bence bana göre öyle. Bir arabayı yapmak o kadar çok zor ki bir sürü emek harcanıyor. Ama karşılığıda değiyor. Bir çok insan alıyor o arabaları. Bugatti Veyron şu an piyasadaki en pahalı araba. Fiyatı ise tam $2,400,000. Ne kadar da pahalı dimi arkadaşlar :) İşte karşımızdaki araba da Bugatti Veyron.  Ben olsaydım pahalı bir araba almazdım. Çünkü amacınız zaten yorulmamak. Eğer amacınız eğlenmekse ona birşey diyemem. Sizde gerçekten Dünya'nın en hızlı ve en pahalı 10 arabasını merak ediyor musunuz? İşte sizler için bir tane video koydum bu videoya bakıp öğrenebilirsiniz. Evet arkadaşlar bir yazımın daha sonuna geldik maalesef ki. Bir daha ki yazımda görüşmek üzere. Esen kalın....

Yorumlar ;


Yorum Yap ;