Kategorisiz Yorum Yok Emre 20 Ocak 2012 Cuma
Herkese merhaba arkadaşlar. Uzun bir zaman sonra tekrar yazılarıma geri dönüyorum. Her neyse direk konuma giriyorum. Herkesin bildiği gibi bugün bir dönem bitip karnelerin alındığın gün. Bende Allah'a çok şükür belge almayı başardım. Hemde 2 tane birden, birisi Teşekkür diğeri ise Başarı Belgeleri. Ulan vay bee zaman geçiyorda sanki günler birbirini kovalıyor. Evet arkadaşlar benim de iyisiyle kötüsüylede bir dönemim bitti. Tabi çok mutlu sayılmam,Takdir alsam daha iyi olurdu. Ama neyse tabi bunu alamayanlarda var. Bu dönemde belkide benim en şansız dönemim desek yalan olmaz.
Ayaklarımla ilgili bir çok sorun yaşadım:(Bana göre bu belgeyi almak bir mucize gibi, bu ayağımdaki sorunlar derslerimi bence dezavantaj olarak etkiledi:(Tabi Takdir alan arkadaşlarımıda tebrik ediyorum. Belkide 3'lerimi 5 yapıp 4'lerimide 5 yapsaydım mutluluktan uçardım:D Evet sayın okurlarım bir yazımın daha sonuna geldik. Şimdi ise size karnemi aşağıya yazıcağım. Herkese iyi tatiller...


TÜRKÇE:3
MATEMATİK:3
FEN VE TEKNOLOJİ:4
SOSYAL BİLGİLER:4
İNGİLİZCE:4
DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ:5
GÖRSEL SANATLAR:5
MÜZİK:5
BEDEN EĞİTİMİ:5
TEKNOLOJİ VE TASARIM:5         



Yorumlar ;


Yorum Yap ;