Kategorisiz Yorum Yok Emre 7 Ekim 2011 Cuma
Merhaba arkadaşlar. Sizde yeni temamı görmüşsünüzdür. Tabi kesinlikle logoyu ve temayı ben yapmadım. Kim yaptı diye soracak olursanız sağolsun canım abim yapmış. Ve çok süperde yapmış.:)Konuya girecek olursanız kısacası ben bu yazımda abimden bahsedeceğim...
Bir çoğumuzun abisi vardır. Ama benim abiciğim çok ama çok farklı. Neresi farklı? Diye sormayın bu soruyu onun güzel yüzünden anlayabilirsiniz. Tabi ben neylerden hoşlandığını az çok biliyorm. Mesela kendisi teknoloji hastasıdır.:)
Blogunu çok sever daha doğrusu blogda ustalık derecesine dek gelmiş bulunmaktadır. Kendisi fenerbahçelidir.www.enesilhan.net'de kendisinin öz ve öz sitesidir. En çok sevdiği filmlerden birisi de  Recep İvedik'dir. En sevdiği sitelerden birisi de www.gamyun.net'dir.Neyse bu kadarlık yeter. Abim ile çok ama çok vakit geçirmişizdir de benim haberim yokmuş. Bazen iyi bazen kötü zamanlarımız olmuştur. Ama ben onu çooooooooooook seviyorum.Tabi kendisi de beni çok sever.:)Kimi zaman internet kafelerde FİFA 2007,kimi zaman halı sahada beraber oynadık ve en önemlisi kimi de gamyun'da bilardo oynamışızdır. Maşallah kendisi blogdan,bilgisayardan ve teknolojiden çok iyi anlıyor. Evet arkadaşlar kendisi bana bir blog ve logo yaparak kendini bana borçlandırdı:)Ve benim de bu borcu kapatmam lazım olduğunu biliyorum. Ve bende kendisine bu borcu kapatmak için güzel bir şiir yazdım. Umarım bu hediyem ile borcum kapanmış olur.:)


Abiciğim abiciğim,
Her zaman yanımda oldun canım abiciğim,
Kimi zaman ağladık kimi zaman da güldük,
Hep yanımdaydın iyisiyle kötüsüyle.

Hiç beni üzmedin, bana destek oldun,
Neydi o günler,
Dershaneye gitmemeler.

Teknolojiye merak sardın,
Asla bırakmadın,
Blogla uğraştın,
Boşuna çabalamadın...

Evet arkadaşlar inşallah abim beğenir yazdığım bu şiiri beğenir. Ve ben kendisiyle bu zamana kadar yazmış olduğu ve de yazacak olduğu tüm yazılarla gurur duyuyorum. Ve kendisi için daha doğrusu güleceği bir video koydum...Bir daha ki yazımda herkese güle güle...






Yorumlar ;


Yorum Yap ;