Yorum Yok Emre 31 Ağustos 2012 Cuma
Herkese merhaba arkadaşlar. Bir yaz tatilinin daha sonuna gelmek için gün sayıyoruz. Aslında ben okulu özledim. Çünkü insan her ne kadar okul keşke olmasa dese bile okulunu özleme ihtiyacı hissediyor. Okul, bir insana sevinme, üzülme ve heyecan duygusunu bizlere yaşatıyor.
Okulda hep teneffüs keşke bir an önce gelsin deriz tabi bende öyle diyorum :) Her neyse okulu ben çok seviyorum. İnşallah bu sene 8.sınıfı okuyacağım. İlk okul öğretmeninden ayrılmak her insana zor gelir ama bende bu acıyı yaşadığım için iyi bilirim. Ama bana göre kötü bir öğretmen yoktur. Açıkçası bu yaz pek ders çalışamadım :( Okuldaki sınavları ben pek fazla sevmiyorum ama biliyorumki geleceğim için çok önemli. Okulun ilk günü kalemi elime aldığımda bir de bakmışım ki yazmayı unutmuşum :) Ama 2 yada 3 gün geçtikten sonra yavaş yavaş alışıyorum. Keşke hiç unutmasam. Dershaneye aslında ben gitmeyi çok istiyorum. Fakat nedense içimden hiç gidesim olmuyor. Geçen sene benim için çok kötü bir yıl idi. Çünkü ayağımdaki sorun benim okuldaki durumumu çok etkilediğini düşünüyorum. Öncelikle hedefim bu sene ki Sbs'de güzel bir liseyi kazanmak. İnşallah bu sene güzel bir sene geçiriririm diye düşünüyorum. Herkese iyi günler dilerim. Bir dahaki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın...

Yorumlar ;


Yorum Yap ;