Yorum Yok Emre 12 Temmuz 2012 Perşembe
Ne zamandır yazmak istediğim yazılardan birisi... Mustafa Ceceli'nin ne zaman bir yerde ismi geçse heyecanlanıyorum. Bana göre Türkiye'deki en iyi sanatçılardan birisi. Onun sanata, müziğe ve hayata bakış açısı çok derinden insanı etkileyen bir tipde. Onun her şarkısı benim için çok güzel. Ayrıca Hacca gitmiş bir insan. Yani Hacı Mustafa Ceceli :) Ve ayrıca çok yakışıklı bir karizması var. Ben kendisini tanıdığımda ilk parçasının ismi neydi biliyor musunuz ? Limon Çiçekleri. Kendisi Türkiye'de çok büyük bir beğeni toplayan usta olan bir sanatçımızdır. Ve şimdiye kadar bir çok klip çıkarttı. Bana göre en iyi 3 şarkısı şunlar

 Daha doğrusu benim için bütün şarkıları süper ama en güzel 3 şarkısı diye sorarsınız işte işte şunlar;
1)Es
2)Sensiz Olmaz Ki
3)Bir Yanlış Kaç Doğru

Mustafa Ceceli'nin yeni çıkan bir albümü var. Ve içinde tam 12 şarkı bulunuyor. Aslında azcık geç oldu ama neyse herhalde birşey olmaz. Şimdi hayatını anlatayım hemen şöyle azıcık...
2 Kasım 1980’de Ankara’da dünyaya gelen Mustafa Ceceli’nin müziğe olan ilgisi ailesi tarafından çok küçük yaşlarında farkedildi. 6 yaşında piyano ile tanışan Ceceli’ye, almış olduğu 2 yıllık piyano eğitimi sonrası öğretmeni konservatuar eğitimi almasını önerdi. Lise yıllarında amatör olarak düzenlemeler yapmaya başladı. Üniversite sınavında Ankara Üniversitesi Veteriner Hekimliği bölümünü kazanan Mustafa Ceceli aynı dönemde arkadaşlarının kurmuş olduğu bir grupta keyboard çalmaya başladı. Bir taraftan da albüm yapmak isteyen sanatçılara demo kayıtlar hazırladı. Fakültenin 3. yılında tekrar üniversite sınavına girerek Yeditepe Üniversitesi İşletme Bölümü’nü kazandı ve Ankara’daki müzik hayatını noktalayarak İstanbul’a geldi.

Evet arkadaşlar azıcıkta olsa Mustafa Ceceli'nin hayatını anlamışsınızdır. Şimdi ise sizlere dinleyeyemen olduysa aşağıya tam 12 video koydum. Doya doya izleyin. Bir dahaki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın...










Yorumlar ;


Yorum Yap ;