2 Yorum Emre 25 Haziran 2012 Pazartesi
Herkese merhaba arkadaşlar. Yeni temamı sizlerde görmüşsünüzdür. Bu temayı Zafer Zent'ten aldım. Tabi bu temayı uygulamamda en büyük yardım sağolsun abimden geldi. Bana çok yardım etti. Şimdiye kadar bir çok tema değiştirdim. Ama ben en çok bu temaya hayran kaldım. Bu temanın içeriğini çok beğendim. Tabi ayrıca ben bu temaya geçerken Alexa'm 6 milyon birden düşüverdi :)
Logo kısmına gelince abimin yardımıyla onuda şahane yaptım. Slogonamı ise ''çok renkli blog'' yerine ''hayata dair herşey''yaptım... Allah'ın izniyle Alexa'mıda baya altlara düşürmek istiyorum. Ne yazık ki ''abone ol'' kısmını halledemedim. Abimle birlikte uğraştık ama maalesef olmadı :( Onun yerine ise '' Beni Takip Et'' bölümünü ekledim. Faviconu ise muhteşem bir ''y'' harfini ekledim. Yani arkadaşlar anlayacağınız blogumu en baştan sona kadar düzenledim. Ve bana göre şimdiye kadar ki en güzel temamı kurdum. Umarım sayın okurlarım yeni temamı sizleriniz de çok hoşunuza gider. Evet arkadaşlar sizlere yeni temamı güzelce anlattım. Ben şimdilik sizlere veda ediyorum. Bir dahaki konumda görüşmek üzere. Hepiniz de esen kalın...

Yorumlar ;

27 Haziran 2012 08:08 []

Hayırlı olsun abicim. İnşallah ilerde bu hevesli arzunu başarıyla devam ettirirsin. Sana başarılar diliyorum kardeşim.

30 Haziran 2012 02:52 []

Teşekkür ederim abi...


Yorum Yap ;