Kategorisiz Yorum Yok Emre 4 Kasım 2011 Cuma
Merhaba saygı değer okurlarım. Ödevlerden sıkılmadım, ödev yapmayı seviyorum. Ama çok fazla ödev olunca ödevlerden nefret ediyorum. Aslında ödev verilmeli ve de  yapılmalı da... Ben ödev olmasın demiyorum ödev olsun tabi de ama çok fazla olmasın. Tabi ödevler bizim için ama fazlası da bence zarar. Okul ödevleri, performanslar, dershane ödevleri, yazılılara çalış derken kendime vakit ayıramıyorum ne yazık ki!:( İşte böyle arkadaşlar. Ben maç seyretmeyi çok seviyorum ama bazen hatta bir çok zaman ödevlerden dolayı izlemeye vakit bulamıyorum. Ama tabi bu yaptığım ödevler boşu boşuna değil. Hepsi iyiliğimiz için. Keşke hemenecik büyüyüp adam olsam.:)Ama tabi baya zamana ihtiyacım var. Evet arkadaşlar bir yazımın daha sonuna gelmiş bulunuyoruz. Hoşçakalın...

Yorumlar ;


Yorum Yap ;