Kategorisiz Yorum Yok Emre 24 Eylül 2011 Cumartesi
Kimileri İstanbul'a kimileri İzmir'e kimileride Antalya'ya gidiyor... İşte ben bu ayrılıkları kesinlikle sevmiyorum. Daha doğrusu kimse sevmiyor...Ama bir yandan da bakılırsa yolculuğa çıkarken bir amaçla o yola gidiyosun. Tabi kimse istemez ailesinden yada tanıdığı bir kişiden ayrılmayı. Ama o yola çıkarkende iyi bir yolla çıkıyor.Kimisi okumak için kimisi askerliğini yapmak için kimiside iş için gidiyor... Tabi yakınıda arkasından mutlaka ağlıyor yada çok üzülüyor... Ama giden kişide mutlaka tanıdığını da bir köşeye atmıyor ve onu hep kalbinde taşıyor.. Sizlere bir anımı anlatayım. Otobüsle Antalya'dan Gaziantep'e gelirken denizlerin aralarından geçiyorduk ve o zaman da geceydi ben uyuyordum annemiz ise yola bakıyordu bende tabi öyle çaktırmadan bakıyordum. Şöförün ise uykusu gelmişti.Bir an için gözünü kapatmıştı o anda karşımızda koskocaman bir deniz vardı ve ben o an çok korktum çünkü deniz az kalsın denizin içine giriyordu ve ben o andan itibaren otobüsle gidip gelmeyi fobilerime koydum... Evet arkadaşlar yolculuk yaparken mutlaka bir kişi sizin arkasından su döksün... Haa aman sizde benim gibi korkmayın.

Yorumlar ;


Yorum Yap ;