Kategorisiz Yorum Yok Emre 11 Eylül 2011 Pazar
Herkesin bir takımı var. Benim takımım ise Fenerbahçe...Tabi kendi takımım diye demiyorum. Çok ateşli ve süper bir kadrosu var. Ve fenerbahçeyi çok çok seviyorum...Tabi ailecek fenerbahçeliyiz ve hepimiz bir fenerbahçe hayranıyız. Gol olunca çok seviniriz özellikle abimle. Tabi İstanbul'da olamadığımız için maalesef hiçbir maçına gidemiyorum :( Fenerbahçe'nin maçına gitmeyi çok isterdim...Orada olmasak bile en azından orada sevinmiş gibi oluyoruz. Haa şike iddiasına gelirsek bence sadece fenerbahçe şike yapmıyor, tüm takımlar şike yapıyor. Bizim Şampiyonlar Ligi'nden men edilmemiz çok ama çok saçma. Bakalım Trabzonspor Şampiyonlar Ligi'nde ne yapacak ? Rakipleri çok zor ama gruptan çıkmalarını umut ediyorum. Fenerbahçeye'de yeni sezonda başarılar diliyorum...

Yorumlar ;


Yorum Yap ;