Kategorisiz Yorum Yok Emre 4 Kasım 2011 Cuma
Merhaba arkadaşlar. Bu yazımda yine okuldan bahsedeceğim. Ama bu okul öyle yada böyle bi okul değil... Okulun adı  ...İSTİKLAL İLKÖĞRETİM OKULU... Bu okulun adı bile güzel. Sanırsam istiklal bağımsızlık anlamına geliyor... Neyse anlamı boşverelim de asıl konumuza gelelim. Evet arkadaşlar ben tam 7 senedir bu okulda okuyorum ve bu 8. senem oluyor. Az uz da değil haa:)Vay  be tam 7 sene olmuş. Daha anasınıfına gittiğim günler bile aklımda. Okula gittiğim günler aklıma geliyor bee...Tabi herkes için 7 sene az gelebilir ama benim için çook fazla. Zaman su gibi akıyor derlerdide inanmazdım, öyleymiş hakkaten. Abim ve ablam da ilokullarını bu okulda bitirmiş.
Ve kardeşim de benim okuluma gidiyor. Yani 4 kardeşiz ve 4 kardeş de ilokulu aynı okulda bitirmek üzereyiz. Azmı maç yaptık okulda, azmı eğlendik o okulda... Arkadaşlarıma 1,2 ve 3. sınıflarda hiç alışamamıştım. Ama şu an herkesle çok iyi anlaşıyoruz. Benim annem ve babam gibi olan ve bakan Doğan Kızılyer beni 5 sene boyunca adam gibi adam olarak yetiştirdi. Son 2 seneden berri de Serdar Kaya ilgeleniyor. Sağolsun ikiside çok tecrübeli öğretmenler. Evet arkadaşlar bir de sizlere bir anımı anlatayım.


Bir gün sınıfta arkadaşlar ile Doğan Hoca'nın dersinde Fen Ve Teknoloji dersinde bize ''Yer Çekimi'' adlı konuyu anlatıyordu. O anda o konuya ait bir örnek vermek istedi. Tam sandalyede oturuyordu o anda da konuyu anlatmak için sandalyeden düşmesin mi? Tüm sınıf o anda kahkahalara boğuldu tabi bende:):):)

Evet arkadaşlar bir yazımızın daha sonuna geldik herkese yer çekimini böyle anlatan öğretmenler dilerim:)...

Yorumlar ;


Yorum Yap ;